Pescar Expert ofera posibilitatea clientilor sai, atat persoane fizice cat si juridice, sa verifice continutul coletelor expediate inainte de a plati curierului.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica, in limita a 5 minute, daca produsele au ajuns la destinatie in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic). In cazul in care se depisteaza defecte de fabricatie, acestea se vor raporta ulterior firmei expeditoare si se vor remedia in baza certificatelor de garantie emise si a facturii.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsele comandate prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic poti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat. In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa ce ai achitat comanda, doar in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online cu cardul si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt asigurate de catre vanzator.
De retinut - Pentru a deschide coletul la livrare, te rugam sa completezi campul - observatii - in momentul plasarii comenzi cu "Doresc deschiderea coletului la livrare". Serviciul este unul suplimentar si nu se activeaza automat pentru toate coletele expediate.